petak, 31. svibnja 2013.

Obrasci I navike

Vec par dana, ili tjedan sudjelujem u teambuilding-u nakon posla...sto znaci da se vracam u najmanje tri ujutro ubijen ko pichka doma, budjenje oko podneva, neka hrana hopefully ako mi se da dotejebat do pekare na drugom kraju kvarta I pijuckanje kavice "ujutro" u sugavom bircu... A unutar uma, kombinacije da si nabavim laptop, prepun k razmisljanja o hrani I novim prefinim tanjurima, radjenju ogromnih kokica iz whipped cream chargera (sto je skoro pa neizvedivo, zakljucio sam), nabavi digitalnih playera za mixetu, sto sam vec dogovorio... I jos o hrpi sranja :D

Vjerojatno sam uspio nagovoriti sheficu da radimo sushi petkom, samo jos da ga napravim I prezentiram joj.. Palo mi je jos finih stvari na pamet kao namaz od repa skampa posluzen u oklopu sa chipsom od korijena persina I chillia uz mediteranski umak (cesnjak,maslinovo,persin,vino)
Budem si naslikavao tanjure koje sam progurao u barem dnevnu ponudu pa cu shareat...

Uglavnom sav moj zivot se odvija na poslu. Ne smeta mi zasada.. Pogotovo kad zabrijemo nakon joba I nakon jedinice I mastersa zavrsimo u green goldu di svira neki vristaona zbljuv domaci humus zvukova I jadikovnih vokala kojem se nemogu prestati smijati ubijen u 4 ujutro...

Nekako mi se cini kao da vec mjesecima imam taj tempo I naviku takvog izlazenja/razbijanja svaku vecer..a ustvari jedina navika koju imam I koja je konstanta je popiti kavu. I dalje sam u samovanju sto se social life-a tice, premalo kvalitetnih ljudi za druziti se sa a I oni koji vrijede imaju malo vremena.. Ali i  dalje imam svoju najvecu ljubav I uzitak; muziku.

Peas zasada, cim dokumentiram neku creative briju shareat cu :D

Nema komentara:

Objavi komentar