subota, 6. travnja 2013.

A fak...

Isprike na ne postanju DIY jucer, malo mi je problem sve to sloziti bez kompa pa cim uhvatim priliku da to napravim, budem...

Uglavnom ostalo I preostalo je standard, kisa...koja me veseli.. Neki dan sam se u odsutstvu kise zatekao sa pitanjem " a jel barem magla?" trebam naci nesto u oblacno-bljutavom vremenu sto ce me veseliti, ovako samo pizdeki lebde gore I suncaju se a nama nista, ajd barem da bi se znojili od tog suncanja pa neka kisica il nes.. Ekipica (oblacima) dosadni ste! Odite brijat nes drugo.. Neka igra skrivaca il neki kurac vec... Ili natjecanje ko se moze vise rasprsiti. Kajgod, odite loviti helijeve balone.

Ponovo intenzivnje ucim o hrani I naletio sam na informaciju koja, kada sve zbrojis, govori da poli ima 30% mesa...nije ostalo tolko ruzno, neki skrob, izolati proteina, hrpetina vode I masnoce..  Al koji kurac... Ima jos masa toga ali nebih vam sad htio zgaditi skoro sve sto jedete iz mesne industrije, najgore je..da cu I dalje neke od tih stvari nastaviti jesti.. Naravno, ima visoko kvalitetne hrane, susene kobasice I slicno su vecinom lijepog sastava I imaju minimalnu kolicinu dodataka ne-zivotinjskog podrijetla jer je u tehnologiji proizvodnje pozeljno sto manje vode.. Cak I usitnjena pohana piletina je dosta cista, isto kao I "pileca prsa" iz porodice polija- rade se iskljucivo od pileceg filea inace nesmiju nositi taj naziv. Ovo nije razlog da se bojite ista jesti, cak I rekonstituirane sunke ( za pizzu) su jako cistog sastava...

Jos jedna stavka, citajte etikete! Ja sam citao za vrhnje za kuhanje.. Omfg! "vrhnje 22 mm, karagenan, modificirani skrob"

Karagenan - kila na 1000 L vode (10%) i mozes hodati po njoj (alginat- zele)
Skrob - zaprska ? Zgusnjava...

Pa si misli koliko vrhnja ima tamo ustvari...

Meh, jedem sve to I ziv sam :)
Peas

Nema komentara:

Objavi komentar