nedjelja, 14. travnja 2013.

Kobasice, jagode I zujanje pcela

nedjelja kao nedjelja je dan kada mi se nista ne radi :) e danas i nisam nista radio sto sam "morao"

da vas mako upoznam sa rubom novo zagrebackih kvartova, tocnije sigetom, onaj di je avenue mall i hrpetina naperlitanih ljudi oko njega...

prisvojio sam si jedan vrt, jedan obrasli i zarasli prostor koji nitko nije pipnuo godinama... malo sam pokupio starih paleta u okolici i napravio ogradice, cijelo tlo je prekriveno mahovinom, pa sam i doteglio slicno kamenje za ognjiste, usput sreo dvije bakice koje su, majke mi, svjedoci da je to sad moj prostor ;)

uz litru pive, neki kruh, malo suhog drveca i imao sam rucak na stapu.

ima mali milion jagoda po podu koje sljedeci put kad cu biti tamo cu presaditi u neke clustere da ih imam po ljeti kad krenu, a meni super stvar, sve jos zuji od pcela, iznad su krosnje visanja, sa prepun k letecih bijelih latica..

samo jos fali znak "Ficov vrt, svi su dobrodosli chillati"

jel i ovo DIY? kao make your own chillout usummer place... heheeh ma peas!


3 komentara:

  1. ludak, sjajno si "ukrao" ovaj komad prirode :D
    Da, ovo je totalno DIY :)
    Mmmmmljacnula bih klopicu pod trešnjom iz uz zujanje... ma lažem, mljacnula bih je svakako ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. E pa svašta ćeš čut! :) Moraću i ja prisvojiti tako neku tuđinu :)

    OdgovoriIzbriši