četvrtak, 4. travnja 2013.

Jutarnje sunce

Hvala svemiru danas da sam se probudio uz sunce :) one predivne zrake, koje su mi padale direkt na lice, su me podsjecale da ce danas biti lijep dan...I odmah sam se sjetio da bi moglo biti posla, zvao kolegicu da izbaci nesto mesa iz skrinje, super za pocetak dana #sarkasticni osmjeh# al ko ga jebe.. Do 10 sam dobio tri znaka paznje, fora mi je. Svake godine vidim kako stojim sa krugom ljudi koji me se sjete. Sada neam fejs da podsjeca ljude pa cu vidjeti tko me zna :) Ovo je jos jedna godina da sa sam se snasao I relativno lagodno prezivio u djungli. Dan koji meni znaci, zadnjih godina, nista puno. Ali lijep je, I kako sam znao reci, ja sam najbolje sto sam si mogao ikada dati. Slozen um, nabrusen, istreniran da se ne smezura kao grozdjica od stajanja, sloboda izbora kako cu percipirati svijet I u skladu sa time sloboda emocionalnog stanja. Malo ali jako dragih ljudi oko mene, sretan sto disem, I pomiren s tim da me netko zesce zajebao prije tocno 24 godine, al sada jbg, tu sam, I sada se ovdje borim sa sobom, I ne dopustam si pasti. Ne dopustam si gledati na svijet na ikoji drugi nacin osim na onaj koji me veseli. Sve je kako je. Niti dobro niti lose, ali ja biram da mi je sretno. I danas bude... Mislim da imam dovoljno energije I kondicije da si ovaj dan poklonim zesce zabavnim I ispunjujucim. Jos se mogu onako sneaky koristiti jednim od najacih argumenata za izbjegavanje svega I svacega. I svima povezanima sam rekao da ne zelim ista..Jer sve imam. Jedino paznju cu cijeniti onih koji se sjete :) e pa sretan mi rodjendan I danas si poklanjam kickass izvrnuti pogled na svijet, hrpetinu serotonina, vristalicu svim apsurdima, I sunce. A poklone, ako su me ozbiljno shvatili, necu dobiti. Ali jedna osoba ove godine dobiva poklon od mene na moj rodjendan..A ja cu vjerojatno dobiti nesto na njen.. Izvrnutost...Jbno!

Sretan vam svima ovaj dan, meni bude :)
Peas

Broj komentara: 5:

  1. Srećan ti i sunčan! Nadivnije je kad sebe sobom daruješ! Nek ti je lud dan. Vučem uši i ljubim rođendanski tri puta (eee, tako je ovde kod mene, molim lepo) cmok cmok cmok!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala misek, I stavio sam ti follow by mail da se ne mucis vise :)

      Izbriši
    2. a ja sam te stavila u bookmark toolbar i nema više muke :)

      Izbriši
  2. Dobio bi onaj dan još jednu čoksu da sam znala da danas slaviš :D
    Sve najbolje! :D

    OdgovoriIzbriši