ponedjeljak, 1. travnja 2013.

napokon-da-DAM

posto sam skoro zavrsio projekt, natjerao sam se sprekopati kroz smece..khm, stvari..

korisno izdvajam i dajem zainteresiranima;

aroma lampu
micro SD 16 GB sa adapterom
punjac i dvije punjive baterije (upitnog zdravlja, punjac je dobar)
mastercard shalicu
mini maglite


samo toliko je bilo korisno...vjerojatno je bilo jos toga, al kada ti je kanta za smece ogromna kutija malo je tesko se kontrolirati..dok ne napunis dvije...

ostavio sam si posteljinu, odjecu, kuhinju (koju isto ceka ciscenje za koji mj i knjige.

ko prvi njegovo :) peas !






Broj komentara: 6:

  1. Poslala sam link dečku i odmah je vikao da uzmem sd karticu xD pa eto.. sd kartica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. proDANO! Kontakt imas pa se dog kada, sad smo si blizu :)

      Izbriši
  2. Opet da ti kažem da si kralj...baš me oraspolože ove tvoje ideje! Ja ne učestvujem, predaleko sam, ali je fora sasvim cool :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, misheku, pa postoji posta ;)

      Izbriši
    2. ma meni je "da dam" tvoje postovanje...zahvalna na tome :D

      Izbriši
    3. postovanje-pisanje postova, ofcourse ;)

      Izbriši