srijeda, 24. travnja 2013.

Napokon da...

Piskaram! Nisam vam bas imao motivacije a neam ni u ovom trenu bas nekog pojma sto cu pisati I nekako uvrnuto sam znatizeljan da vidim ostatak ovog teksta... Malo to postu daje neku sjebanu pozadinu istrazivanja vlastite kreativnosti I izrazavanja...necega.

Bio sam bolestan zadnjih par dana.. Malo sjebano al ajd uzeo sam bolovanje sljedeca dva dana jer neam pojma sto mi je bilo a necu se motati oko hrane puno takav. Da mi firma ne posalje racun za sve tuzbe ljutih gostiju koje bih zarazio il koji kurac vec. Al sad mi je vec bolje pa eto... Chillam

Nasao sam si stan I motivacije urediti ga nekako izvrnuto psy pa kada se preselim ce bit svakakvih DIY vezanih za dom. I pala je ideja macke..al o tome ne pricam. Isto tako se moram potruditi malo zesce mindfuckove napraviti tamo da me izbiju cim udjem kroz vrata.

U nedjelji sam ponovo bio u vrtu, neka babetina (sa demencijom ocito) se nesto nasla srat dok sam okretao razapeto pile na nekom stapu a vjerojatno ju je dotejebao njen pas do tamo kojeg si bas ne hrani il kajgod pa je nanjusio čikentinu. Al otisla je pa smo nastavili uzivati u čiknu I pivi, I naravno kako prilici, jelo se rukama. Rodila mi se koja ideja oko nekog outdoor prirodnog DIY pa mozda I postam kada budem radio.

I fakin proljece jee!!! Napokon! Uzivao sam u kisi I svemu al ovo je ne nad fakin jebivo, ni jaknu nemora nosim :D

I prva u nizu,
Jedan od sadasnjih trenutaka; dok cekam bus kod antunovica, s kontra strane ceste, naslonjen na svoju zenu (poceli smo pricati ponovo, iako je jos malo "ukocena", ma super je) Chillam

Peas!

2 komentara:

  1. Super za stan, ja imam masu ideja da nešto odradim u svojoj staroj kućici, kad se ponovo uselim ali vjerovatno će sve ostati samo u mislima!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jeeeeee još DIY, čekam čekam :)
    "naslonjen na svoju ženu" jeeeessss :)
    i radujem se rasčerečenom čikenu u prirodi...maštam ;)

    OdgovoriIzbriši