nedjelja, 9. lipnja 2013.

Drukciji tok

Danas sam sam sebi pretjerao, I mjenjam malo nacin na koji koristim slobodno vrijeme. Nekako kada se probudim u nedjelju u 16h I jos mi se ljuja pod, zakljucim da mi to nije prihvatljiv nacin zivota jer, kada pogledam zadnja 2-3 tjedna, bez obzira na umjerenost, nisam niti jedan dan legao trijezan. Fuck that, nea shanse da to nastavim..super je popit pice nakon posla I zapaliti koju, ali pocinjem malo jebat ljude u mozak tamo, vise necem, jer kada ti shef vec treci put se ne sjeca sta ti je rekao, vidim u tome priliku da koristim svoju svjesnost na zabavnije nacine I da se nastavim, jos I bolje, sjecati svega I to okrenuti na svoju korist. Ne svidja mi se nacin na koji se likovi odnose prema meni, sa minimum respecta, tako da sam si odlucio unutar mj dana ih toliko mind-fuckat da se mogu samo pokriti usima. A u tome imam jednu jaku stavku, koja njima fali, karakter. Nekako sada svoj tok, koji je bio uskladjen dosada, okrecem kontra cijele rijeke I bas me zanima sta ce biti. Zanima me odnos kada shvate da me nemogu niti milimetra oblikovati :D skraceno, krecem se ponovo zabavljati, uzimam malo neke stvari u svoje ruke I idem promatrati kaos koji ce nastati..a u svemu me vodi cinjenica da idem sve to raditi na ispravni nacin I to mi osigurava da me nemogu sjebati u tome. Ako do sada, se neke stavke, nisu obavljale, sada budu. Ekipicu cu ubiti u pojam na svoj nacin, pokazati cu gazdama sto znaci raditi I sto je na drugim mjestima normano ocekivanje od radnika, na sto sam ja navikao, ali neki nisu. Polako I strpljivo cu situaciju gurati blizu granice svog confort zone-a ali istovremeno daleko van granica njihovog, a onda smo na mom terenu. Napokon se ponovo pokrecem I idem se igrati, a moja igra ima jako siroke granice :D
Peas ekips, I uzivajte mi!

Nema komentara:

Objavi komentar