utorak, 11. lipnja 2013.

Summary

Da pocnem od random uzivanja...u nedjelju sam se ponovo zatekao s frendom na kobasicama sa zara u mom vrtu. Jao koliko je zaraslo, ali rodile su sumske jagode I morao sam jako paziti da ne gazim po njima jer ih je prepun pod. Moram si uzeti sada koji dan da sredim taj plejs I presadim ih na neke hrpe I napravim putice tamo.. Dva tri dana posla I brijem da krecem od sutra. Ili sada ili cu zavlaciti predugo.

Na jobu sam polako poceo dolaziti na svoje jer je inace clusterfuck nejsnoca koji k oce, I krenuo sam to razjasnjivati ili barem skidati ih s k na konto toga da su im priincipi rada bi-polarni a argumentirano I nepolarno sam u pravu pa se schillaju kad im odgovorim.

Mentalno zdravlje mi je puno bolje al uz notu starog ne ispunjenja na navrate, ali I tu vidim znatan napredak ovih dana..srecom pa se barem sa sobom mogu dogovoriti :D

Jedna zahvala Borisu, mom konobaru koji se uvijek pobrine da se osjecam kao doma, koji je cak u jedan ujutro otkljucao birc samo za mene I kolegicu kada smo htjeli sjest na kratku cugu nakon posla. Abcuga je kratko trajala do dvadeset do tri. Sve zahvale i stvarno sam covjeka razveselio kada sam ga pitao da li treba gramofon koji meni ubrzo nece trebati. Pogodio sam pravo vrijeme I pravog covijeka.

Uspio sam izbrijati neki dobar detalj u kuhinji pa cu sada to predstaviti gazdarici da pocnemo na taj nacin raditi. Super ako budemo. Volim doprinjeti projektima u koje sam ukljucen a ako sam u timu koji radi na tome da napravimo restoran jebenim, to smatram   projektom. Iako nebih vam preporucio rucak tamo, jer vrlo vjerojatno vam nebi ostalo za platiti rezije hahaha...

Peas ekips I lijepe I suncane dane....

Nema komentara:

Objavi komentar