četvrtak, 6. lipnja 2013.

Umna uposlenost

S obzirom da sam u off topicu posto kako moram srediti nepovoljan efekt jedne strane moje filozofije I vec sam sebi idem na kurac s tim, pala je odluka za mjenjanjem tog dijela kako bi efekt bio drugaciji. Moram priznati da mi je lakse mjenjati kompletne filozofije nego samo dio, jer mjenjanje jednog uvjerenja ima za posljedicu mjenjanje uvjerenja koji sluze kao temelj tome jednom. Plan slijedi da trebam sistem uvjerenja prilagoditi tako da prijevremeni odlazak s ovog svijeta mi se ne cini kao ikakva opcija, pri cemu moram se ograniciti vjerovanjem da mi to nije bas logicno I prihvatljivo...zbog? U japanu ekipica samoubojstvo smatra casnim cinom. Ukoliko je to "nedopusteno" zasto nam je dano toliko prilika za izlaz? Sve te informacije moram odbaciti a za posljedicu ide mjenjanje jos temeljnijih nacela, kao sam kut gledanja na smrt I zivot, srecu I tugu, dualnost svega I navodnu vrijednost bivanja na ovom svijetu. Zakljucak je da imam pre pun k posla dok si ne poslozim to na nacin da mi ne dolazi zelja za odlaskom (bio sretan ili ne) ali nisam siguran koliko ce to mjenjanje nekih temeljnih jedinica mog mindseta utjecati na kvalitetu zivota, koja je vec I ovako jebena..nadam se ne na gore, inace cu morati imati ponovo pun k oblikovanja uma I percepcije.. Mozda pizdim jer sve shvacam kao pre jednostavno..
Vidjet cu, izokretat cu se po vlastitoj potrebi kako sam do sada I nadati se najboljem (iako nema tu nada ikakve veze s motivacijom nego samo trud I promisljanje ulozeno)

Peas, volim jutarnje kave :)

Nema komentara:

Objavi komentar