četvrtak, 13. lipnja 2013.

Jutro...u podne

Jos uvijek mi je raspored obrnut I ostati ce dugo tako, budim se izmedju 12-14 ovisno o tome kada dojdem doma, ali si nisam dao pizditi, nego sam pojmio da to vrijeme usred noci ustvari je moje slobodno vrijeme pa cu ga I koristiti. Jbg, ionako ako ostanem budan 2-3 sata doma, vec svice :D Tako da vec vidim ciscenja u tri ujutro, nekakva kuhanja u pet I svakakve kombinacije radnji I vremena.

Dobro sam zi zabrijao na pozitivno razmisljanje I sad mi postaje lijepo..iako skuzio sam da nekako imam puno topliji I sretniji smjesak kada uzivam u kisi nego suncu.. Al zahvalan sam na drugome bez obzira, predivno je.

Trebao bih sada lijepo I pametno iskoristiti nedjelju, neki rucak s nekime, ma samo da se kuha, nije meni bitno za koga, uvijek je I za mene :)

Uspio sam pokrenuti neke promjene u radnoj okolini, I time sam zadovoljan, svi se razvijamo..

Skoro sam poslao cijeli svijet u k, I otisao pokusati zivjeti na neki drugi sistem, al ipak sam odlucio ostati na ovome gdje jesam, nemogu uvijek dobiti sto mi se svidja ali mogu nauciti da mi se svidja sto dobijem. Tako da je pozitiva ponovo pocela pustati korijenje I sada cu si paziti na nju. Dok mi me dosadi ponovo biti ful sretan.. Nekako najveci problem mi je to sto ne percipiram probleme pa mi je sve jednostavno I dosadno.. Meh, rijesiti cu I to, doci ce I zanimljiviji problemi :)

Peas ekips I lijep I suncan dan :D

Nema komentara:

Objavi komentar