srijeda, 19. lipnja 2013.

....... ko kokica

Samo sam cekao ovakav dan :)

Napokon mi je dokurcilo bivanje u ovom financijskom sistemu I napokon sam u svojoj slobodi odlucio da mi se vise ne radi...za novce. Dao sam otkaz, sljedeci mj sam jos u stanu, zatvaram racun u banci I ostatak para dajem nekome da mi placa racune za mob dok god ima. I oko prvog osmog izlazim iz stana, kod nekoga od svojih idem stashat stvari koje imam, I odoh bez kune, sa minimumom stvari na cestu malo...iako ce to zavrsiti prva tri dana radjenjem kucice na drvetu. Idem pokusati zivjeti drugacije malo jer mi je ovo pre banalno I jednostavno a ne ganjam nikakve pare I slavu ergo nemam nicega sto bi me motiviralo da ostanem u tom nacinu zivota. Imam zdravo tjelo, jeben um, I snaci cu se bez nekog beda :)

Woohoo, izbrijavanje malo, napokon zabava. I cujemo se jos sigurno, a I imati cu pun k za pisati o dogadjajima :) I vec umirem od smijeha na konceptualni overjeb da cu bit "homeless" koji ima blog hnhhahahaha.

Peas!

3 komentara:

  1. luuuudak jedan. mene predugo nije bilo da ispratim tvoje dogodovštine :D Gde si? Šta si? kako si?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hey, nigdje posebno.. Ti sam dok ne rijesim sve pa onda ću vidjeti kako I gdje :) Veverec.filip@gmail.com pa pošalji, pricam ti sve sutra te zanima prek maila :D

      Izbriši
    2. Ne sutra nego sto :D auto correct

      Izbriši