petak, 22. ožujka 2013.

Banke I bake

Stojim u banci I nakon mene je neka bakica..Sjeo sam na neki ugodni kauc I ona, kasnije, pored mene. Naravno da se ustala prije mene I ceka si ona na red..Dok ja sjedim.. I od tamo citam obavjest da invalidi trudnice I ekipica s malom djecom imaju prednost. I polako se priblizava moj red, ustanem se I stanem ispred bakice. Nqkon nekog vremena upita ona mene da li bi je pustio ispred.. "ne" je bio moj odgovor, imam za platiti ovo, moram do VIP-a, I na posao.. Dok ona je u penziji I nema nista za raditi cijeli dan.. Barem ne nesto sto mora. I jos mi kaze "eh, ali jako mi je tesko stajati".. Imajuci na umu "comfy" kauc na kojem smo oboje sjedili odgovaram joj sa smijeskom "onda sjednite draga"... Moze se gledati kao da sam supak, ali nije morala se ustati na prvom mjestu, nitko nije takvo djubre da ce se ugurati u tih par sekundi koje joj trebaju da se ustane.... I postoji razlika izmedju invalida I starih ljudi... Jedni od njih ne razmisljaju.

Umirem od smijeha ovom - nelogicnom- drustvu.

Peas :)

3 komentara:

  1. grrrrr....sad ću te ja u svom granny loveing stanju napljuvati ;)
    Šta znam, dok sam studirala, užasno mi je nepodnošljivo bilo to da se stari ljudi svuda uguraju, da se podrazumeva da je baš uvek meni lakše da stojim, iako mi nije dan i ne osećam se dobro i ONI su mi dani i slično. Ali, kad me neko zamoli, tu popuštam...čak i mlađima od sebe, a bakama tek :D Računam, makar su dovoljno pristojni da pitaju i zamole, a nije uvek lako moliti....
    Eto ti! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram vratiti :P
      ali mogla je sjediti, nisam ja kriv za pretpostavku da cu pustiti.. Znas kako kazu.. Pretpostavka je majka svih zajeba. Ali da
      je lijepo sto je pitala to je :) a I nisam bio grub ;)

      eto :P

      Izbriši
    2. eeee, nek si mi rekao, hahaahahhaa :)

      Izbriši