četvrtak, 28. ožujka 2013.

Dva u jedan I ljudi

Poceti cu sa zaljenjem kako sam bio neki dan sa frendom na cugi... Sjeli se u neki sugavi birc u kvartu I narucili.. Prvi wtf je bio sto sam usetao u birc sa nesto pljuge hashish-a I ugasio tamo..uvijek pusim smotane pa se nemoze skuziti :D nisu mi imali vinceko koje sam htio pa sam narucio drugo, a brijem da sam dobio trece...nije mi po okusu odgovaralo istom koje sam pio tjedan dva ranije tamo. Muzika je bila toliko glasna da smo se morali derati. Doslovno... I tako popili I pozovem ja kobobara I trazim ga casu vode I pitam ga da li ima nekakvu izjavu o koristenju video zapisa sa nadzornih kamera koje su pokrivale svaki kut birca..nakon sto je priznao da ga po zakonu mogu to traziti ali da nema, rekak je da mi moze dati broj shefa. Na sto sam mu odgovorio sa smjeskom da netreba, nego da mi samo donese knjigu zalbe. Nije mu se bas to svidjelo I na odlasku me pitao (krivo je cuo) da li zelim jos 2dl.. Rekoh ne, al kad vec mi prodajes daj, al 1 dl. U medjuvremenu se njegova kolegica pojavila I sva brizna pitala da li noze kako pomoci ili sta vec. Konobar mi je donio vinceko, naravno ostavio sam bakshu uz smajl I dobio sam knjigu zalbe. Zamotao I poceo pisati, uz vinceko, svoju zalbu. Snobovski hahaha.
Napisao sam da su mi uskratili informacije na koje imam pravo, razrijesio osoblje od odgovornosti, rekao da lazem I nakraju napisao da su stvarno mogli naletiti na debila koji je ozbiljan. Personal se zesce nasmijao I cestitao mi, dobio sam gratis rundu od njih I dobio kemijsku...trebala mi je :) dobar cim, bilo mi je zabavno.

I drugo, danas sam bio jako dobre volje, pa mi je smjena prosla jako mirno, I na odlasku sam samo zen-ovski pozelio srecu radnici koja mi preuzima smjenu dok sam je gledao kako kurca stize... Inace bi se nazivcirao, al ne danas :D I na putu nazad, nakon sto sam izasao iz busa, neka velika zena me skoro izgurala svojom pojavom sa kolnika..i tu sam osjetio prvi trenutak nervoze u cijelom danu...koji mi se nije svidio. Samo sam se nasmijesio I pomislio " to su ljudi..." I kao ephiphany mi je dosao nastavak:  "Oni bi I trebali biti glupi" I nasao sam se kako sa ljubavlju prihvacam da zivim pored hrpe kretena. Zesce sam se smijao I smjesio tim slatko-debilnim bicima cijelim putem od tada... I nema nervoze, no sikiriki hehe..koji kreteni, puknut cu od smijeha neki dan totalka... Peas dragi moji :)

1 komentar:

  1. Ponekad da mi je tog tvog smeha i no sikiriki...sve teže podnosim činjenicu da sm okružena kretenima....ali to je realnost i cool je prihvatiti je :D

    OdgovoriIzbriši