četvrtak, 21. ožujka 2013.

Jednostavno Voljeti

Skuzio sam da je jednostavnost zakon stvar, iako ponekad zna biti jako komplicirana na prvi pogled. I koliko god je meni super biti jednostavan, toliko to prakticiram radi drugih. Jer ako drugi nema brige oko mene, nema potrebe da I ja imam neku brigu oko njih. Ako trebaju nesto, neka traze. Ne slusam skrivena znacenja, nego ih uzimam za rijec. Govorim direktno I sa malo zadrske. Postujem tudje odluke jer vjeruju da je to najbolje za njih same u tom trenutku, ja samo mogu ukazati na posljedice. Lako pustam ljude u svoj zivot, ali lako ih I pustam iz, ukolko zele otici. Stvari prikazujem kakvima jesu sa sto vise iskrenosti. Kada izrazavam veselje, samo se to cuje. Kada izrazavam zalost, samo zalost I postoji. Kada pitam kako si, pitam jer me iskreno zanima, inace sutim. Kada dajem podrsku dajem je bez uvijeta. Kada zelim drugima srecu, zelim je zbog njih, nisam ja bitan u tome. I kada radim sve od navedenog, sretan sam. I svoj mir, ljubav, I srecu gradim I pustam da raste kako bih imao sto vise za podjeliti drugima kojima u nekom trenutku zatreba, jer meni je to prirodno, nema tu velikog napora, a ako I ima onda je samo vrijednije I ljepse kada se poklanja. I kada poklanjam, dajem, to radim radi samog darivanja, nikada nitko mi nije duzan. Bitan je taj osmijeh, ta emocija srece I ta cista ljubav prema drugim bicima, koje zelim podrzati u onome sto jesu, nesebicno...Radi njih. Jer ja za sebe znam, ja svoj mir imam I ako I cijelog dam, znam tocno gdje cu ga ponovo naci.

Za sve koje podrzavam u tome sto jesu I sto ce tek, predivno, postati.

Zelim vam sto prije mir koji sam ja nasao :)

Za A, S, A, N i sve ostale

S ljubavlju, Fic

2 komentara:

  1. treći put čitam post i čudim se kako ne uspevam da stavim nekakav komentar....a tema je sjajna i eto...samo ću reći da potpisujem tvoj tekst...i da me je nekako baš razgalio!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neznam ni ja sto da ti odgovorim osim; draago mi je. :D

      Izbriši