utorak, 12. ožujka 2013.

random muffins

Danas sam pametniji, odmorniji I zaigraniji. Ubrao sam hrpu malih cvjetica I igrao se sa pokusajem izvlacenja etericnih ulja ali nemam funkcionalan destilator... Imam jednu lab grade bebicu od litre zapremnine sa kondenzatorom od 30 cm, malo poveca igracka, ali nisam rijesio hladjenje I grijac... To planiram kroz koji mjesec. U svrhu DIY parfema, omeksivaca..I naravno vocnih rakija. Na poslu sam budala kao inace...Od gostiju same pohvale a shefovi me mrze, mozda zato jer nemaju pojma. Glavno da sam ja mirno brao cvjetice po kvartu kojih pola sata, zen je. Volim zen stvari, uvijek me podsjete na one stare satove I njihov mir...Jer vise ne rade. Kad smo kod satova; I to moram poceti izradjivati... Minimum pet komada "from scratch" unutar 2 godine. I kavu.. I to volim. Al stvarno, kada promislim o svim ljudima koji imaji naviku svako jutro, dan za danom...Probuditi se. Koji k? I reklame koje vise ne dozivljavam, trebam slat dopise marketinskim tvrtkama da "suckaju" I da jednostavno odustanu jer su toliko losi da se nemogu sjetiti niti jednog plakata kojeg sam "vidio"... Danas sam se uvjerio da ako nesto hoces dobro napraviti, napravi to sam. Prolazim I livade usputno onako, ali pazim da ne ugazim u govno. Ili nekog covjeka, sto je najcesce slicno.. Al volim ih ja I dalje, kao gumeni bomboni su, iako oba-troje lose mirisu. Osim onih malih cvijetica sta rastu, oni su super! Skuzio sam da treba voljeti ljude, jer odnosi bez ljubavi su samo prazna poznanstva. Odlucio sam I silovati logiku I takozvane nabijemvam drustvene norme. I grlim drvece. Jedno sam u sali ozenio I sad se grizem jer ako sam nesto rekao rekao sam. Fuck it, iam drvo za zenu I rijetko ga posjecujem, govno sam. Pricam sa hranom isto, prijetim ugljenu kad me zajebava I gori u plamen a ne zari se, ostrim noz na poslu barem jednom dnevno, ponekad dok prijetim komadu hrane koji ne stoji mirno. Ne jedem slatkise I ponekad, al samo ponekad, popijem mlijeko.. U kavi. Kavu 90% vremena pijem solo u bircu. Imam neke "svoje" birtije..I trafike...I mushicepanestavljamspaceponekadjeretozato. Rijetko zamotam losu pljugu I to mrzim. Hejtam jeftine rizle iz lidl-a. Sa brzim motorom sam ili za 5 min doma ili za sekundu na nebu. Ponekad pjevam totalno izmisljene gluposti I znam preci granicu s crnim humorom. Al vratimo se na gumene bombone.. Ne jedem ih. Jedem puno ostalog, ribu, meso, piletinu, povrce I voce I rijetko one orasaste stvari I kad se sjetim ljuske sjetim se luka pa shreka pa vatrometa. Volim lijepe boje. I ponekad dam uvid u randomness mog uma. Nekome. Ako se ne izgubi, neznam jel se ti izgubljeni kasnije emitiraju ili su odavno napustili otok. Koga briga. Laku noc I peas :D

3 komentara:

  1. Mi smo u srednjoj "vadili" ekstrakt iz narančine kore za eterično ulje i bilo je uspješno :D imali smo svu potrebnu opremu tako nije ni čudno.. držim fige za drugi pokušaj, sviđa mi se ideja :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ni ja ne jedem gumene bombone. bljak.
    nisi mi reko da si oženjen :P

    OdgovoriIzbriši
  3. poštuj ženu svoju...ona će te grejati u hladnim noćima :P

    OdgovoriIzbriši