ponedjeljak, 18. ožujka 2013.

Ici svojim putem

Napokon, zadnjih par godina, ali svaki put mi je napokon, a I tu I tamo krenem protiv cijele logike svijeta I preispitam razne aspekte drustva, odnosa, misli... I svaki put iznova otkrijem da je nesto sto radim na "krivi" nacin ustvari predivno. I usudim se reci da unutar njihovih zidova ljudi su toliko zabrijali I postuju apsurdne norme koje je drustvo nametnulo da ih vidim bolesnima. Mozda iz straha da izadju iz svojih zidanih kutija u kojima im je udobno i toplo n' cuddly 'n' shit. Dok ih vani, u apstrakciji, manjku definiranosti I cistoj emociji ceka jedan sasvim drugi svijet. I slobodni smo ga otkrivati tempom kojim zelimo. Jedna meni savrseno normalna stvar, sjesti se solo na kavu u birc I uzivati u miru, mi je proizasla iz tog manjka straha, kroz vrijeme sam poceo sjebavati sve vece norme I ocekivanja, u tome gubeci svoje granice, ocekivanja od drugih i opcenito sve negativne emocije prouzrocene time. Polako ucim voljeti bez trazenja icega zauzvrat, i mogu reci da je daleko nadjebalo sva ocekivanja I pretpostavke o tome koliko je oslobadjajuce, iskreno, I predivno. Ali drustvo je takvo da ocekuje, ja necu. Ne dopustam si zasrati nesto takvo sa nametnutom normom, odbijam to raditi na sebican nacin. Bio je strah, I jos neznam kakvo je, ali nemogu niti znati je li ispravno ako to ne iskusim. Zajebite mi s onim sto me ucite, jer ucite me iz svog uplasenog iskustva. Mozda se I sjebem ali tko zna..igra najcesce zavrsi ozljedama, ali nakraju te male, beznacajne ozljede, ostaju kao preljep podsjetnik. I volis ih. Ali i ako igras po pravim pravilima, ne umaras se, nema ozljede, nema ljutnje, sve je fair play. Ali svi igraci moraju postivati ista pravila igre. Ja sam nasao svog igraca koji cijeni igru. Hugs toj hrabroj osobi koja je odlucila samnom istrazivati te mogucnosti koje si drustvo uskracuje, I svima vama koji ce mozda spustiti svoje zidove I otici otkriti jos jedan novi svijet koji nam je pred ignorantnim nosom. Zajebite sve, ionako je drustvo bolesno I iskrivljeno, sta mozete izgubiti ako nesto krenete raditi na nacin obrnut od onoga koji NE funkionira.. Ocito.

Peas dragi moji I uzivajte u svemu bez straha, recite svijetu da se jebe I budite sretni.. I pokusajte tu I tamo zacepiti I samo osjecati ;)

Broj komentara: 5:

  1. bravo! Oslobađajuće jednostavno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moram da napomenem da me užasssno smara to što nemam način da se prijavim da te pratim...onda jednom u nekoliko dana tragam po tuđim postovima za tvojim komentarem kako bih došla do tvog bloga :/ Mislim, ok ceni se taj moj trud, ali lakše bi bilo da mi stiže izveštaj da si postovao....ne znam ima li nekog rešenja za to a da ja ne znam ?

      Izbriši
    2. Neznam ni ja misek.. Barem mozes bookmarkati? Hvala na trudu :)

      Izbriši
  2. Kao sto stoji u naslovu posta. To je najbolje.

    OdgovoriIzbriši