srijeda, 23. siječnja 2013.

Brave I kljucanice

Danas mi je navratila gazdarica stana, unutar 5 minuta usli smo u raspravu oko racuna za struju, koji je po dogovoru trebao biti placen ovaj mjesec o njihovom trosku. barem je njen muz tako rekao. Tokom cijele rasprave ja sam imao ugodan smijesak a ona je sve vise pizdila. Rekao sam da nema problema i da je racun onda moja briga iako ovaj mjesec ga nemogu platiti jer, iskreno, nemam si ni za hranu. Nastavila je o tome kako ce mi onda iskljuciti struju na sto sam mirno odgovorio
da nie bed, i da cu platiti cim cu moci pa cu ponovo imati struje :D

Na sto je totalno propizdila, rekla mi da do prvoga iselim i izderala
se nervozno da joj otkljucam vrata.

"ali gospodo, vrata su otkljucana" rekao sam pokazujuci rukom da slobodno izade.

Vratio sam se u dnevnu sobu i odusevio saznavsi da imam jos pola salice caja :D

Poanta je; U ljutnji, sva vrata su vam zakljucana.

Hodajte mirno i doci cete gdje trebate.

Peace

1 komentar: