petak, 25. siječnja 2013.

Vec petak...

Volim suncane dane, podsjecaju me na moje prasnjavo paraglidersko krlilo koje
mi stoji vec neko vrijeme jadno nekoristeno...srecom pa mi se frend sjetio da bi mogao upaliti kombi i da odemo na neko manje brdo, naravno bez rezerve, dozvole i ostalog zakonski potrebnog... al jebe mi se za visine od 50-100 metara. Bas cu otici i malo se izletati. Podsjetio me na to sinocnji san u kojem sam letio sa ogromnim kisobranom sa vrha neke osnovne skole...hahaha, Ali jebe mi se, osjetio sam gust letenja ponovo!

Zadnjih mjeseci motivacija mi ponovo raste pa radim sve vise RC-a (reality check) , upisujem sve vise snova u dnevnik, i postaju sve vividniji. Sada samo cekam svaki cas da me spici realizacija da sanjam. Prvi nakon dugo vremena su uvijek cudni.. dajem upis zadnjeg WILD-a (Kada direktno iz budnog udjete u REM a zadrzite svijest dok zaspivate, tako da je san od pocetka lucidni)

Nakon krace meditacije legao sam sa namjerom da predjem u dreamworld.
Zatvorio sam oci i opustio se, fokus je bio na oblicima i bojama koje su se preljevale na kapcima. U toj tami skroz u daljini sam spazio tockicu da se priblizava velikom brzinom. Kako se priblizila gledao sam veliku hobotnicu kako pluta u prostoru, koja je, na moje iznenadjenje, naglo krenula prema meni i u sljedecem trenutku mi se zaljepila na glavu!
Naglo sam ustao i bacio je na pod, pogledao sam po sobi i bio fasciniran kako sam uspio preci u samo par minuta, hoba se jos migoljila po mom tepihu.. Previse adrenalina I probudio sam se nakon 3 min u san.Smirio se I nastavio normalno spavati"
Zabavna su ta iskustva... Zapitajte se i vi, da li sanjate?

3 komentara:

  1. Zapisujem snove i uz svaki ubacim i komentar.. zanimljivo i smiješno je kasnije čitati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi imala koji lucidni? Inace zapisivanje ti jako poboljsa pamcenje snova...da, znam kad procitam koji prije dvije godine, uvijek se nasmijem na neke :D

      Izbriši
    2. Jesam, ali nikada nisam svjesno "ulazila" u takve snove nego usred sanjanja me pukne kao neko saznanje da sanjam xD ak me kužiš xD

      I da, zapisivanje definitivno poboljšava pamćenje snova.. sjećam se sve više detalja :D

      Izbriši