nedjelja, 20. siječnja 2013.

Zimske radosti

Redam i drugi post dok nisam zaboravio detalje...

Jednom ne tako davno, tocnije jucer, hodam si ja do ducana. Plan je bio kupiti 500 m neke jeftine spage da simulira zavjese, ali sam odustao od toga s obzirom da sam imao tocno 50 kn. Da sam bio pametan kupio bih si neku hranu za sljedece dane ali sam umjesto toga usetao u ducan sa zenskim carapama..objasnio prodavacici da trebam neke dugacke i extremno cvrste. Malo se nasla zacudena ali nakon sto sam joj objasnio da ih ne kanim nositi laknulo joj je :D

Kupio sam neke dokoljenke sa zanimljivim patternom i produzio do lidla sa preostalih 15 kn. Tamo sam pribavio 300g graha i jos nesto jestivo.

Vracajuci se domeka prosao sam pored grupe klinaca (16-17 godina) i nacuo kako jedan komentira moju pojavu; "gle ovu munju" sto mi je izvuklo samozadovoljan smijesak na lice sa mislju "koji debili". Naravno, jedno od tih smijesnih bica je bilo spremno za pizdariju drzeci grudu snjega u ruci. Mala faca komentator mu je sugerirao da ja budem meta, sto mi je izvuklo jos veci smijesak. Samo sam nastavio hodati ne pridajuci im ikakvu misao i uzivao u tisini uma dok su dvije grude proletjele pored mene, savrseno miran sam pomislio da nisam mogao ni ocekivati drugo, jer to su dijeca, sta oni znaju gadjati..

Dosao sam doma, spoio grah i carape u par poi-a, svaki po 100g i poceo vjezbati, bilo je vrijeme da si vratim flow.

Ostavljam vas sa pitanjem;

Ako ti netko pruzi poklon i ti ga ne prihvatis, kome,  nakraju, taj poklon pripada?


Svaka akcija trazi reakciju, s obzirom da je ja ne dajem, ona s vremenom dolazi sa druge strane. U ovom slucaju vjerojatno temperamentnije..

Be mindfull, Peas

2 komentara:

  1. hm... ta stvar pripada onome tko ju je kupio. a poklon pripada onom kome je poklonjen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, ukoliko je poklonjen, ako je neprihvacen, ostaje stvar ;) Ma neka se vesele XD

    OdgovoriIzbriši