nedjelja, 20. siječnja 2013.

Neocekivani gost

Nisam planirao ni treci pisati danas ali stvarno moram XD

Naime posto mi se burki seli van zg, naslijedio sam njegove cool zavjese...



















koje jebeno izgledaju,samo da nisam saznao da ispod dasaka koje su na tom dijelu stropa zive mala predivna bica, koja su nakon sto se pametnjakovicka pozabijala u sve sto je mogla, nasla novi dom u mojem setu za otvaranje vina n' shit -.-

e sad, srecom izgleda kao big tough motherfu nadam se matica, i malo je ozljedjena tako da nece dugo. Ali proljece nije daleko, i pitam se koliko je ona malih mogla napraviti da mi se naletavaju po plejsu..Da sam drugaciji popizdio bih, ovako je samo smijesno :D


Zanemarite prasinu, stigla je i svojim krilcima mi promlatarati kroz pepeljaru...srecom nije bila nesto puna al mess je i dalje tu...
Meh, reko necu ljubimca a oni mi se naseru, ah well...dobrodosla draga..kaj cu ti sad.
Ekipica, vidimOse :)


2 komentara:

  1. Mhmm, jbg :)
    Zabavna rijec tho...
    Sto je to ako se probudis pored ose? Osi-gurana trauma :D
    bitno da se mozes zajebavati.

    OdgovoriIzbriši