utorak, 22. siječnja 2013.

Jutro dragi moji, prije 2 mj sam ovo radio preko fejsa, ali sada cu ovako. Zamolio bih vas da shareate post okolo tako da sto vise ljudi vidi i hopefully se nadje netko tko je u potrebi za necime. 

Naravno da niste znali, ali u mom svijetu danas se obiljezava dan rijesavanja nepotrebnih stvari tako da dole navedeno POKLANJAM bez ikakvih obaveza ili naknade, i ustvari bit cu vam jako zahvalan ako sto uzmete jer time mi pomazete rascistiti zivotni prostor a i ne bacam nesto sto nekome moze zatrebati.

Ukoliko vam je potrebno 

5 kuharskih kapa

3 vrlo lijepe plave pregace ( prao na 95, izdrzljiva djubrad)

3x bijele kuharske hlace, u slucaju da su vam klinci krenuli tim smjerom

Logitech mishek za komp, ima mu koja godina al jos klikce ko mladi

Phillipsov monitor, kockasti, nije velik al nadje se kom treba, lcd je

KONICA- MINOLTA Dynax 404 si
Predivan analogac sa dva objektiva, malim stalkom, polarizacijskim filterom, u izvrsnom stanju, ide na baterije ima AF i elektronski se namjesta blenda i expozicija, slika cuda samo ja vise nemam para za razvijanje toliko filmova a i nasliko sam se svoje. dobivate ga u originalnoj torbici, pazio sam ga tako da leca netreba ciscenje.

e i jedna crna kuharska muska bluza, sa plavim linijama i gumbima.

slikice nekih stvari :)

ako zelite nesto ostavitekomentar tako da svi vide sto je podjeljeno a sto nije. PEAS!




Broj komentara: 7:

  1. Naišla sam na ovo preko Bitchy pa me zanima koja je veličina tih kuharskih hlača i bluze? Brat je otišao u te vode, ali je on onako.. kako da kažem.. mrcina :D

    I zainteresirana sam za fotić :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Minolta! :D
    Obožavam analognu fotografiju i bavim se njome,tako da će bit u dobrim rukama. Mail je morana.belancic@gmail.com :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bluza bi mu mozda I mogla pasati, a za hlace nisam siguran..ja sam podosta mali. Provjerit cu kad budem doma pa ti posaljem na mail...a za fotic imam entuzijasta dole pa bih njoj dao, bit ce odusevljena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Niš od onog tko prvi, njegovo :(

      Ok, očekujem mail :)

      Izbriši
  4. Koga vise veseli njegovo XD sorkac, a ovako cca broj hlaca ti je oko 43

    OdgovoriIzbriši
  5. Darovao sam I glodavca tako da je I on udomljen :)
    I monitor u kompletu :P

    OdgovoriIzbriši