nedjelja, 27. siječnja 2013.

Jedan moj DIY

Vidio sam kod Sare na blogu da posta DIY projekte pa da podijelim i ja.

Ovaj nozic je nastao prije 4 godine i danas me jos dobro sluzi. Drska je od zeljeza, vjerojatno krom sa vanjske strane. Nasao sam je u radioni pa prigodno iskoristio.


ostrica je stainless steel koju je izgubio kamioncic koji cisti ceste sa onim ogromnim SS ccetkama, likovi ih siju po cesti ko da je psenica :D

izrezana i izbrusena, i drzi se na drsci tako da sam ju zalemio. Prosla je dva temperiranja da se malo stvrdne ali je zadrzala dovoljno elasticnosti da se i pod kutom od 45 vraca u originalni polozaj kada je se pusti. Korisna stavka kada radite dekoracije od malih stvari.



sa tim nozicem je nastala ova ruzica, da sam imao neki drugi najebo bi se ziv.. Ovako mi je trebalo samo oko 10 min i nisam puno grijesio.

Vec je poklonjena (cvijetak) ali uzivajte !



2 komentara: