utorak, 29. siječnja 2013.

selidbe and stuff...

Evo, zatekao se u situaciji da ponovo selim..sada mi vise nije cudno kao prije dvije i pol godine kada sam prvi put. Nekako sam i imao srece, ne u prvom stanu gdje sam bio oko 5 mjeseci sa nekom cimericom koju ofkors nisam poznavao, Nakon toga je bilo dobro, dvije godine u vecem stanu, od kojih godinu i nesto sa dvije cimerice, s jednom sam bio ok, a s drugom...kajgod. trpili smo se, srecom da je odselila dost brzo..i onda period od 5 mjeseci savrsenog soliranja u 57 kvadrata..To je bio raj :) sve dok frendu nisam odlucio uciniti uslugu i primio ga ko cimera...losa ideja.. Izdrzao sam 2 mjeseca i odfakofirao iz stana, ali bio je to zanimljiv period.. upoznao sam B.- jednog dalmatinca sto smo ga ugostili na tri tjedna, smijehovi totalni. T. ga je znao buditi tako da mu je u 6 ujutro uletio u sobu i izderao se "eđipšn cotton motherfucker"... do slusanja B kako nakon sto je prosao mecavu da dojde do doma, uzrujano hoda lijevo desno i ponavlja; "split,split,split ocu split", svih odvratno besramnih trenutaka kada se odes tushirati i skuzis da su se cimer i cura mu "tusirali" prije tebe i onda u 1 ujutro ga budis sa jedinstvenom prilikom da ide ocistiti za sobom dok ti stojis pored njega i ubijas ga dodatno u pojam XD
da ne pricam o svih 3-4 ljudi dnevno koje T nije znao odbiti, pa su se schillali tamo, i onda sam slusao bitchanje kako je uvijek nered u kuhinji...a ne lik, nece biti...

Sada sam mj dana u malom stancicu solo iz kojeg jedva cekam iseliti, jer... u kurcu je, al ne koliko gazde istog..

sada pakiranja stvari..vec je prirodno..i veselim se tome, najcesce otkrijem da imam nesto sto nisam ni znao da imam.

odoh do obitelji dok malo ne stanem na noge, a onda cu pazljivije birati..

peass

Broj komentara: 5:

  1. Malo sam ljubomorna na neke svoje kolege koji nisu iz Zg-a i onda su tu u domu/stanu.. htjela bih isprobati to seljenje i cimere i sve dogodovštine (i dobre i loše) koje nose to sa sobom. Ovako ću se odseliti nikad xD

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma budes, je jebada ali se isplati taj mir I sloboda...tako da ako dobijes priliku samo naprijed :)

    OdgovoriIzbriši
  3. znaš kako kažu: ne znaš što imaš, dok ne počneš pospremati, ili u tvom slučaju seliti se!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, true,true...nitko od nas onda ustvari nezna sto ima... I wonder what's hiding in yours closet..meh ti pospremas :P

      Izbriši
  4. Omiljeni deo istorije je studentski period. 4 godine, svaki put drugi stan i uvek sa svojim drugaricama kao cimerkama...a na gajbi...ko nije bio, spavao, jeo, zabavljao nas i nasmejavao...ludilo totalno!!!
    Sad, selidbe mi nisu bile baš drage...mrzim pakovanje i raspakivanje, a više od svega ribanje i čišćenje novog prostora :/

    OdgovoriIzbriši