nedjelja, 20. siječnja 2013.

U svijetu potreba(n)

Zasto blogirati? Vrlo vjerojatno nakon koju godinu koristenja fejsa, i navike da kada god se nekome sprdne napisati i najmanju, of no significance, misao, i meni je ostala ta potreba da pisem stvari koje apsolutno nemaju veze s vezom. Rekao sam "fuck this shit" fejsu iz vrlo jednostavnog razloga. Poceli su mi se gaditi svi ti likeovi i commenti koji su proizasli iz situacija kada osoba nezna koji ce k sa sobom dok se vozi busom pa si lijepo prcka po site-u, dok realno gledajuci, nema pravog interesa za smisao sadrzaja i nije im stalo za 1% ljudi koje imaju za prijatelje. Kako ti uopce i moze biti jebeno stalo za 300+ ljudi ? 

Fuck that shit, imate broj, kada vas stvarno bude zanimalo kako sam...Nazovi, dogovori kavu il slicna sranja. 

Vrlo vjerojatno sam i blogom spasio one moje rijetke drage za koje si svakodnevno nadem vremena da ih zagnjavim i pitam kako su...



Na vedriju stranu, zadovoljio sam potrebu za seruckanjem danas, kuham drugu kavu i uzivam u izolaciji koju sam si priustio zadnjih tjedana.

Standard mojeg izokretanja kada osjetim da je vrijeme da se podruzim sa sobom...jos je nisam sredio kako ocu, jebu me extremno veliki prozori i manjak zavjesa na istima -.-
Nije toliko point da ljudi mene ne gledaju, nego da ja njih ne vidim. Na emocionalnom godisnjem sam i ne jebete me pol posto XD

Kontaktiram sa ne vise od cetvoro ljudi, od kojih jedan novosteceni poznanik, a ostalo same old story...

Dovoljno sam dao info-a o sebi da mozete zakljuciti nista :D

Sutra uz kavicu seruckam o nicemu pametnijem ali negdje sam morao krenuti

Peas & Love ekipica :D

1 komentar:

  1. mene je drugi profil s probranom ekipom, mahom blogera, spasio... sad se čak ne skrivam na chatu :D

    OdgovoriIzbriši