subota, 26. siječnja 2013.

Subotnji ranting...

Jucer sam izasao malo popiti kavu sa starim drustvom...nazalost, neki od njih su mi se za cas popeli na neku stvar iako nisu ni bili tamo. Neznam sto je s ljudima da umjesto rijesavanja problema ih izbjegavaju u sirokom luku.. tako da pocinjem ovaj ranting session sa javnim:
D. nabijem tvoj stav uplasene curice u predskolskom kad vidi da ima kelj za rucak!
Koji vam je svima, i ja imam probleme pa ne pucam na gluposti.
Secondly: Sa zakasnjenjem kao sto ga imaju nasa rijesenja izlaska iz krize...Nabijem ti ove zime zetovce! Pametnjakovici zesce klase kojima su vjerojatno dali manje slame da popune glavu za ovaj bozic, preseravate mi se da postojite 100 i kusur godina... pa da nakon 100 fakin zima niste sposobni (ironicna rijec) ospo-fakin-sobiti javni prijevoz kada padne prvi snjeg koji apsolutno ne,nikako, bas nije bio najavljen na svim vijestima, internetu, zadnjoj stranici novina koju citas iz necije ruke dok ih netko drzi u tramvaju.Od zima takvih da su penzici mjenjali agregatno stanje iz njihovo mlitavog u zaledjeno-kruto.. jbt di je i solidarnost? Danas ako se penzic zaledi nasred pruge hrpa ljudi kasni na posao, prije je barem,valjda, netko izasao i pristojno ga otklizao negdje di nikome ne smeta. Fejkeri, 100 godina failate..mislim apsurd da nakon toliko godina firma sa pre pun k radnika, "organizacijom" i sta ja znam vise cime nemoze pocistiti malo snjega po tracnicama, pa bakice iz moje zgrade su sposobnije za ocistiti snijeg ispred ulaza nego njihovi ljudi. i sad nek me netko jbe zato jer nikad ne placam kartu, fck off.

Na trecu; nabijem sam sebe, jedina osoba na koju nemogu pizditi ni ljutiti se...



i mobitel na kojem nemozes linkati sa ovog UI-a obican video s youtubea. e pa dajem link ovako, mozda se sjecam dovoljno HTMLa da ga embeddam! fu world hahahah f everything!

"Fuck time, seconds are too short, minutes are a joke and hours take way too long, they should be half an hour at most!"




Peace off!!

4 komentara:

  1. Hm, hm.. jel moguće da je to bilo u Sigetu? Jer mi se učinilo da sam te vidjela xD

    OdgovoriIzbriši
  2. Da XD cesto sam tamo...ne u tom bircu nuzno al po kvartu se krecem.

    OdgovoriIzbriši