ponedjeljak, 21. siječnja 2013.

Neke (s) tvari poput srece

Hardcore optimist sam, do te mjere da se bez zadrske mogu nazvati majstorom osjecanja dobro :D

Samo...ljudi moji..to je nesto sto ja radim. Ne nesto sto se samo od sebe dogadja. Svatko je zasluzan za svoju srecu, tako barem kazu.


Naucio sam si um da funkionira na temelju logicnih slijedova, a i da emocije nisu puno razlicitije od nasih ostalih osjetila. Naravno da ne vidimo srecu, ne cujemo ljutnju, ne okusimo razocaranje (bar ne doslovno :D). Ali postoji set neuroreceptora zaduzenih za registriranje razlicitih tvari u nasim tjelima.
Nekako sumljam da bi iskusio srecu da ne lucim hormon iste, bio jednako ljut bez testosterona et cetera u nedogled..
Ali isto tako znam da promjene u stanju uma uzrokuju promjene u stanju mozga, tako da mozemo i biti sretni kada odlucimo, jednako tuzni a i ljuti.. Polako dolazim do prvog point-a

Nemojte skakati na prvo lucenje kemikalije, iliti emocionalni podrazaj...isti kurac kao da vristite kada dotaknete nesto hrapavo..goddammit

Sa time na umu.. Emocije su samo reakcije prema vasim stavovima,ocekivanjima 'n' shit.
Ako vas smeta nesto sto vas ljuti, nemojte lijeciti simptom apaurinom, lijecite uzrok zasto, a ne sto vas ljuti. Mjenjanjem percepcije svijeta oko sebe, mjenjate i sam svijet u kojem zivite.
Zauzmite malo ponizniji sav, u vama je problem, on vani ne postoji, vani je objektivna dungla u kojem svaka zvijerka zivi samo za sebe u svom subjektivnom svijetu koji ce braniti svim snagama. ZABOLI VAS KURAC :D

Ako svijeta zaboli kurac dal Vas boli ili ne, netreba niti vama biti vazno da ga dozivljavate kako on hoce.

Sto vuce point vaznosti stvari...

Sve u zivotu je prolazno...sto god radili, ispricavam se ali, umrijet cete!
Svaka jebinka (jebena jedinka) ukljucujuci mene samoga. Sto god postigao, na neki nacin, nebitno je. Kao drzava sto napravili, nebitno je, fuck it ali ima onih rijetkih starosjedioca koji su promjenili, do danasnjeg dana, pune 4 drzave bez da su se maknuli od doma. Fascinantno..

I necu stati na smrti, jadan nas planetic...koji nije toliko jadan kolilo mi ako ga sjebemo, boli njega kurac, eruptira vulkane, prosao cudo kometa i poplava..e pa ekipica sorry sto nas omalovazavam ali pretstavljamo opasnost planetu isto koliko jedan kasalj na suncan dan nama.

I kao slag na kraju, cijeli nas suncev sustav ce otici u kurac, nadam se teatralno u nekoj hypernova-i, tako da sve sto ucinili kao rasa je NEBITNO!

E,sad... sto radis kada nista nije bitno? Ono sto je tebi bitno!

MENI je bitno biti fer, meni je bitno voljeti, meni je bitno postivati.

Covijek po odabiru, a ne supak po prilici...

Puno ljubavi, jer ste meni bitni <3 div="div">
Vas Fic

1 komentar: