utorak, 19. veljače 2013.

Challenge #ohmygodnumber

Zakljucio sam da mi se neda ovako, I pokrecem se. Dajem sam sebi 10 dana da sve iskombiniram I do 01.03.2013 se moram preseliti u neki stan. Tream uracunati puno faktora I brijem da cu to sve lijepo izvesti bez da se puno zakocim u bilo kojem pogledu. Tako da je challenge time!
Vec mj I pol mi zivot nije dovoljno zakompliciran I to se mora promjeniti.
Stvaranje takvih zivotnih cvorova I raspetljavanje istih mi je nekako postao hobby. I jedna od rijetkih stvari koje me ispunjavaju. A s obzirom da cu malo pricekat na ostala ispunjenja, I gotta make things interesting while I wait.
Pozelite mi srecu I bez obzira na rezultat, znat ce te ga :)
Toliko za danas, peas out!

2 komentara:

  1. ok, očigledno je da sam postove čitala unatraške i tek sad došla do ovog...Ali kako nikada nije prekasno reći srećno, evo me kako glasno i jasno kažem SREĆNO :D

    OdgovoriIzbriši