ponedjeljak, 18. veljače 2013.

filozovski blj.

Zapocnimo s time da mi dan bas dobar, I da su mi se stvari samo dogodile. Htio sam sam objasniti sta sa time mislim ali sam se sjetio rijeci jednog mudrog lika: "Onome tko ne razumije ne isplati se objasnjavati, jer ne razumije. Onome tko razumije ne isplati se objasnjavati jer razumije" Ali I pored toga, ne objasnjavanje ostavlja puno mogucnosti za interpretaciju, ne ogranicujuci razlicitost nacina percepcije svijeta tako da me veseli cinjenica da ovaj post postoji u toliko razlicitih oblika koliko razlicitjh osoba ga vidi :D
Za mene je open-mindedness... Ako das obicnom covijeku papir I olovku on ce napisati nesto svakidasnje.Ako ih das intelektualno razvijenijoj osobi ona ce napisati nesto apstraktnje, ako ih das nekome tko se samo deklarira open minded osobom ona ce napisati slova kao u zrcalu da mozes citati kroz drugu stranu papira. Open minded osoba ce istrgnuti papir, otici do jezera, napraviti brodic I za velikom znatizeljom gledati gdje ce zavrsiti kada ga pusti u vodu. XD Peas

Nema komentara:

Objavi komentar