ponedjeljak, 4. veljače 2013.

Vrijeme da se krene :)

Zove me majka; " samo da ti javim da je rucak u 4"
Reko, "ajd nemojte racunat na mene danas, i cekaj moram te shokirati"
"Frend dolazi po mene sad u 12 i vozi me, idem si
na par dana u shumu vidjet kako mi ide prezivljavanje, poslat cu ti poruku svaki dan kakav sam, hvala ti na razumijevanju, pusaa"

Ovo je sad skracena verzija naravno bila. Spikirao sam si jedan lojep sumarak dalje
od grada, spakirao stvari i pijem kavicu..koje nece biti bas tamo, osima ako ne naletim na cikoriju, ona je dobra zamjena. Vec sad znam da cu jebati sve po spisku i sumi i sebi...

ne nosim zalihu hrane..hahah, bit ce zabavno. znam da postiji potocic pitke vode i to je dovoljno za pocetak..
Iskreno ne vjerujem da cu izdrzati 7 dana, kakav je plan ali isplatiti ce se iskustvo, znam da nisam bear grills, niti sam nesto posebno iskusan, ali ocito sam dovoljno lud :D

Idem se malo odmoriti od civilizacije, a i uzivam u zvuku tisine kada si
solo u sumi..tako da vidjet cemo, savrseno sam svjestan da nemam pojma u sta se upustam, ali idem saznati hahahha!

u najgorem slucaju, kada se
vratim, u potpunosti cu cijeniti svoj krevet, topla 4 zida, kuhanu hranu i sve ostale luksuze civilizacije..mislim da pizdim na ovaj svijet, a nadam se dokazati si suprotno XD

dokumentirat cu koliko mogu, pa kada se vratim sve prenesem :D

Uzivajte mi i neka vam misao da se netko smrzava u shumi podigne raspolozenje kad ste down. lots of love and peas out <3 p="">

1 komentar: