četvrtak, 21. veljače 2013.

Challenge Update

Zakljucio sam da postoji samo jedan nacin da uspijem... I jesam! Sada vise nisam ni blizu u prostoru u kojem sam dosada bio. Objektivno gledajuci, soba je ista. Ali kako ju ja vidim nije. Sada je dozivljavam drugacije, kao neko sasvim novo mjesto u kojem se osjecam ugodno I mirno. Jedna od stvari u kojima, mislim,da sam dobar je reframing iliti promjena kuta gledanja.. Ne moram mjenjati situaciju, u ovoj situaciji, mjenjam to kako je dozivljavam. Jbg, strpit cu se malo a u medjuvremenu cu vidjet da li ja mogu kako pomoci. Jos jednu stvar sam zakljucio, a to je da nikada nisam cuo istinski random stvari koje su pustene sa bilo kojeg digitalnog uredjaja... Mislim, kliknem ja na shuffle na winampu, ali nikada nije random. Jer, winamp je program na PCu, mobitelu etc, kojega "vrti" procesor. E sada, sva racunala rade u stadiju jako visoko organiziranoga reda. Na osnovnoj razini to su sve nule i jedinice. Da bi postojao random, mora postojati stanje kaosa kojemu se moze manifestirati. Sto bi znacilo postojanje beskonacnog niza brojeva uz pocetne nule I jedinice. A kako od nicega ne stvarate nesto, tako niti red nemoze dati kaos kao produkt. Sto dovodi do toga da bih mogao napisati ovakvu tuzbu svim developer-ima trazeci odstetu jer su im algoritmi losi I nakon par preslusavanja liste, cujem pattern. I da se gumb shuffle/random vise nesmije tako oznacavati. I mora imati oznaku fake bez obzira kako ga nazvali. :D Peas ekips :)

2 komentara:

  1. hahahahha, tužit ćeš ih jer im algoritam ne valja, ja ću se slomit xD

    OdgovoriIzbriši
  2. hahahahahahahahhaaaaa, odvaliću od tvojih ideja :D

    OdgovoriIzbriši