subota, 16. veljače 2013.

kraj radnog tjedna :D

Moram priznati da sam izmoren, I da mi je savrseno sjeo sutrasnji slobodan dan :) Pijem po cetiri kave dnevno, odlazim oko 7 a vracam se u 23 doma..Ne, ne radim toliko, ali nadji se a ovim pa onim, 60% vremena se solo sjednem na kavu I brijem nes svoje, napisem post, procitam druge blogove, bolje od novina definitivno :D I tako mi je prosao prvi radni tjedan. Radio neke honorare usput, ali nekako jos uviek nemam para XD Valjda je to ta recesija o kojoj svi pricaju. Danas sam, silujuci logiku, zavrsio na sajmu vjencanja.. Naravno, neke akreditacije od firme jer nebih platio za to nikako. I mogu reci da sam zadivljen...Katastrifalnoscu I preseravanjem. Naravno bili su I oni zadivljeni kad sam uletio tamo izgledajuci kako izgledam, pogotovo danas nakon smjene u kuhinji, neobrijan, rascupan, u zelenim hlacama I plavom hoodie-u XD Pogledi su bili neprocjenjivi..Podsjetilo me na situaciju kad sam usred people's-a u ponoc na fenci shmeci partiju razmotao sendvic iz alumijinske folije I s gustom ga pojeo. Nazad na temu, dizajn vjencanica je bio opako poseban po tezini da razlikujes jednu od druge, a da ne pricam da su ekipici virile sise ko u kupleraju a ne na vjencanju, pa nije ti zelja pokazati sto vise svog tjela rodbini I prijateljima svoga partnera.Muska odjela su bila extremno razlicita, uzmes odjelo iz '78 I iz '13 I nema razlike osim u godistu. Boje su bile razlicite, ali to je ko da mi netko tvrdi da se dosadjuje na originalniji nacin od mene.... Lik, dosadjujes se I dalje. Na sve to najkomercijonalnija muzika danasnjice za koju je bilo zaduzeno 2 D.J a da pritisnu play -.- na cijelom sajmu prepuno jako lijepih cura, koje mi se nisu svidjele samim tim sto su odlucile doci tamo I drqgo mi je da nisam s nijednom pricao jer bi mi vjerojatno oci ispale od kolutanja s njima XD Sve u svemu bezveze ali sam snimio neke standove hrane I vidio tko stoji gdje na trzistu. Popio caj s kolegama, skuzio da moram bit malo zesce promisljen u ovoj novoj poslovnoj situaciji i dovezli me do doma jer sam zaboravio jaknu na jankomiru kad sam zurio u hrv leskovac, a zivim u novom zagrebu.. Lol. Poceo pisati ovo I zove me neki poznanik da li jos uvijek zivim u preckom, neka tri njegova frenda I on bi se zachillali pa ak sam za da oni navrate.. Bitch whaaat? Ne zoves me nikada, neznam jel si nazvao dva puta u tri godine I ti bi mi dosao doma? Odjebi. Malo mi je falilo da mu se zahvalim na gore navedeni nacin al sam presutio jer mi se nije dalo ulagati energije ni vremena u likove poput toga.. Ko vas jebe. Napokon sam malo se opustio, veceras laganini a sutra jos laganije. Ostavljam vas sa fotkom jela mog starog prijatelja koji se potrudio da to ikako izgleda na tom sajmu. Peas I uzivajte!

4 komentara:

  1. Frendica se udaje i do sada sam se uspješno izvukla s nekoliko sajmova vjenčanja :D
    Novi Zg kažeš, sused :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooooj ja baš hejtujem venčanja i venčanice, evo već tri godine uspevam da izbegnem klasičnu udaju i sve što uz to po tradiciji sledi....nikada se neće desiti!
    Ali hrana na slici.....oduševljena sam! Bravo za tvog kolegu!

    OdgovoriIzbriši
  3. hahahahhahah, vidim da nisam jedina alergična na vjenčanja i svadbe :P

    OdgovoriIzbriši