četvrtak, 14. veljače 2013.

srceka 'n' shit

Valentinovo...Crveno, ruze, srceka and shitload licemjerja XD I ne kazem to je sam solo, bmk, kad se osjecam usamljeno osjecam se na bilokoji random dan koji mi padne. Danas sam bas ispunjen I preslatki su mi svi ti parovi koji su dali godisnji problemima razmiricama I ostalim stvarima koje prate duge ili nove odnose. Ali prvo sto sam danas primjetio... Ruze za 20 kn!! Koji vam je, osim toga sto izgledaju bolesno neprirodno pored podhodnika na minusu, I ostatak godine iliti svih jebenih 364 dana su jeftinije, I prodaju ih neke "dobre picke" ( ne koristim taj izraz osim za ekipicu do 22 godine upitne inteligencije koja je proporcijonalna vrijednosti u cm njihovih suknjica) koje se nadaju prodati pre skupe simbole paznje I ljubavi.. Kada nekome dajem ruzu prosecem kvartom ili dva dok ne snimim jednu savrsenu u vrtu najcesce naj nadrkanijih ljudi nw tom podrucju, uletim, maznem je, I bjezim prek pol kvarta do drage mi osobe I sa zlocestim smijeskom sav zadihan je poklonim. Stvar je truda, ne usputnog kupovanja ne-sezonskog cvijeca usred zime. Slijedeca stavka prolazi iz izjave "ako me ne volis ostatak godine nemoj mi sad srat" sto puno ekipice ne jebe pol posto, mozda su nesigurni, usamljeni, ili neki drugi simptom bivanja generalnim supkom ili bivanja SA generalnim supkom. A ti navedeni supci su vecinom dovoljno licemjerni da se na taj dan, samo, smijeskaju I forsaju nice guy stav koji inace im ne dolazi prirodno. I kad vidim taj "i would smack you across the face" lazni smijesak samo grizem jezik I gledam nesto drugo. Nisam ja nice uvijek I kao sto ste mogli primjetiti imqm svoje bitch(ing) momente, ali ne prema onima prema kojima stvarno nesto osjecam. Sto me dovodi da se cesto pitam, kako uspijes bit kreten ako ti je stalo, meni stvarno nije uspijelo, ili volis ili ne. I nekako mi je drago solirati danas, jer je sve pre komercinalno I isforsano. Ako si "caring person" onda si I ostale dane. A posto jesam, danas posvecujem ovaj ranting session svima vama jednako na srecu I nesrecu, koji ste solo. Danas soliramo zajedno, I zelim vas sve podsjetiti da ste time izbjegli potencijalne licemjere, dobili poklon od svoje samoce da vise cijenite drustvo, preskocili GMO cvijetke po doma I da ih vucete sa sobom po gradu, ustedili ili ulozili pare za svoj osobni rast (u sirinu) kupivsi ili ne neki munchies za uz film pod dekicom, potencijalno niste ostavili ljubimca samog doma koji vas voli kako nitko drugi nemoze, naucili skuhati neku lijenu veceru, postizali obaveze inace zanemarene, procitali neko sranje od bloga koje vas je malo mozda I nasmijalo, I dobili jedan pozitivan stav za ostalih 364 dana u godini. Jer svaki dan je dan za ljubav, dan za drustvo, za bijezanje preko bandera sa ruzama ili ljubicicama, jer tako skacuci preko niskih ograda izgledate manly I badass naspram cvijetka koji nosite. Sve to su dani kada paznja nema drustvenog pressinga I dolazi od srca a ne zbog kalendara... Zato, Valentinovo fuck you! Meni je svaki dan to, meni je svaki dan naj topliji do sad. Fuck you preskupe ruze, izrezbarit cu jednu... Fuck you crvena boja, imam je I u pevecu, fuck you umjetna srceka, imam jedno koje je zivo I kuca I poskakuje svaki dan, fuck you svima kojima je danas posebno spesl, jer jadni, zakinuti ste za iskrenu ljubav! Shou out hrabrim solerima danas koji leze I zderu sa smijeskom. Pisem ovo sjedeci solo na kavi I sa smijeskom vecim nego kod parova oko mene. Ja sam zaljubljen u svijet bitches, u zivot, u dah. I sa gustom vam bitcham po valentinovu, jer to je dan... A mi smo show! Peas out. I s velikom ljubavlju, uzivajte mi svi danas, I sami I u paru :)

3 komentara:

  1. hahahaha super je post :D dijelimo mišljenje o tom kvazi danu, biti u vezi ili biti solo nema veze s tim. I najdraža ruža koju sam dobila bila je ona ukradena iz kvartovskog vrta :D
    ne mogu ja sve crveno, sve rozo, sve umjetno.. zbljuv

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehehe! Dobar! Thumbs up. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. ja ne soliram već godinama, ali Valentinovo mi nikada nikada nije bilo praznik. Naprosto, meni je poenta da sa vremena na vreme jedno drugom priređujemo neka prijatna iznenađenja, spontano i kad poželimo i osetimo. I ježim se komercijale koja je napravljena. Ali, opet, ima ljudi koji istinski naprave svoju priču od toga i to mi je onda sasvim na mestu. PS.Moj dragi je skloniji tome da na taj dan proslavlja Sv.Trifuna zaštitnika vinogradara ispijanjem dobrih količina još boljeg vina ;)

    OdgovoriIzbriši