petak, 8. veljače 2013.

Jedan nabrijan

Imao sam zanimljivih misli danas koje moram podjeliti sa vama... Sve pocinje u nekom zamisljenom vremenu.. Gdje nas zamisljeni lik zvan Jiton (jebeno ignorantna tipicna osoba danas) pije svoju kavicu ujutro...nazalost njegova zena Ukzs (uvijek kriva za sve), je nazalost danas, zamastila malo salicu kuhajuci tako da je Jitonu skliznula iz ruke I razbila se..; Naravno on je popizdio I izderao se na nju da je ona odgovorna. Kada se smirio nastavio je citati novine I dosao do horoskopa, koji on jako voli. Nije mu bio neki danas.. Nije mu se svidjelo to posto je imao vaznu prezentaciju na poslu, jos mu je pluton danas doprinoaio nervozi, sto nije propustio procitati naglas. Krenuo je na posao I pickarao I lijecio frustracije na ljudima po putu, jbg sta on moze, takav mu je horoskop..Zasrao je svoju prezentaciju I nije to dobro podnio pa se posvadjao sa sefom I dobio otkaz... Dok je odlazio tjesio se time da mu je bilo sudjeno da bude tako. Sudbina podnese krivicu, ako pokusam ubiti nekoga I uspijem, jbg, da mu nije bilo vrijeme nebih ionako uspio onda. Noup. Sta ima veze ako odem van dok je venera aktivna I prevarim curu kada je dan venere dan druzenja I ljubavi, planeti su me natjerali, ili ako pijan dojdem na posao dan nakon I zaserem, to je pluton I slabljenje marsa... Koji jebeni kurac? Shvacam da svi moraju vjerovati u nesto, shvacam da odgovornost nije lagano nositi, shvacam da svi traze nesto sto ce ih osloboditi odgovornosti. Ali jebie se, ne prihvacam izlike takvog kalupa, bio bog, budha, shiva ili zlatobuba koja jebe maslacak. Ne zanima me to ako ste kukavice, nije mi kriv planet ili horoskop, ja sam zasrao, nije skliska salica ako je neznam drzati, I supak sam ako se iskalim na vama makar I bili krivi. Pijan isklucivo radim sta istinski zelim, osjecam se lose jer si to dopustam, I oprostite na ovome, ali ja sam odgovoran za svako svoje sranje! I ne jebe me ni pakao ni raj, jer bol u paklu je bullshit, mrtav sam, nemam tjela da osjecam bol, I sta tada? Vrag ce mi rec da sam ruzan I patit cu..odfakofirajte. Sami smo zasluzni za sve ovdje, I dobro I lose. Meh, danas mi je pluton I mars je u 32. fazi treceg stupnja,sudbina mi je srati jed da nije vrijeme nebih ovo pisao, mozak nema kontrole jer sam pijan dok ovo pisem, krevet me zulja jer imam podzemne tokove pod guzicom a I zapad je sjevernije u odnosu na bacen grah, a stolicu mi je poklonila majka priroda. Visak babe jagnje mi je to sapnuo na ouija konferenciji u pizdi m... Hvala na paznji I bilo je zabavno :*

3 komentara:

  1. kako mi je ovo dobro sjelo jutros, nemaš pojma...

    OdgovoriIzbriši
  2. Najlakse je kriviti nekog/nesto drugo za vlastitu nesposobnost. Hvala na odlicnom postu. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. suština...preuzimanje odgovornosti za sebe...početak uzrastanja!

    OdgovoriIzbriši