srijeda, 13. veljače 2013.

Danas hvala :)

Zakljucio sam da mi zivot postaje mrvicu zanimljiviji.. Nije da se inace nista ne dogadja,to ste mogli vidjeti, ali ne dogadjaju se stvari koje me ispunjuju. Tako da sam imao doslovno mjesece dosade, koja sada malo popusta. Kroz to vrijeme stigao sam izgubiti podosta prijatelja ali zato ucvrstiti neke odnose I steci pokojeg novog koji mi razbijaju monotoniju zivota. Sam sebe sam zajebao, sa svime zadovoljan, nista me ne brine, extremno mirnog uma...Zvuci kao raj, ali nije. Too late. Fuck it. Ali ajde, ostavio sam si I dovoljno prostora za stvari do kojih mi je acctually I stalo pa se pocinjem posvecivati tome. Korak po korak pa do neke zadovoljavajuce razine XD Ovo je nekako post zahvale... Jednoj Ani jer je bila tu kada je meni trebalo, a sada sa zadovoljstvom vracam uslugu I uvijek budem :) Hvala ti! Jednom T, od kojeg sam digo ruke I drago mi je da se ne bavim takvim ljudima. Jednom D, koji se stvarno malo i promijenio i izrasta u nekakvu osobu. Napokon :D Jednom starijem prijatelju koji me stvarno pazi I uvijek mi da savrsen savjet u stvarima koje ja tek prolazim. I.Š Hvala! I jednoj I, koja me odusevila nacinom razmisljanja I pokazala mi da ima tih rijetkih koji su sposobni stat rame uz rame samnom I parirati u kolicini mentalnog zdravlja koje toliko fali ovome svijetu. A da ne pricam da njene rijeci imaju tezinu, sto govori- to I radi. Huge respect za to, jebena endemska vrlina! Hvala vam I svima ostalima sto cinite ovaj svijet zanimljivim I sarenim. Peas!

1 komentar:

  1. "Samo retki nađu retke"
    Bravo za prave susrete ali i prave prekide sa ljudima! I za upoznavanja koja su prepoznavanja...retko, ali ništa fckng lepše i sjajnije od toga!

    OdgovoriIzbriši