nedjelja, 24. veljače 2013.

Tri mush-ketira iliti kad izadjes se zajebavati.

Bez mamurluka danas.. Vecinom :D Pricao sam sa frendom u utorak I lik mi se pozalio na to kako nikako da upozna nekoga. Rekoh, idemo van u subotu. Kada je, jucer, dosao do birca u kojem smo se trebali naci, a ja sam vec sjedio sa poznanikom sto sam ga sreo tamo, prvo mi je sve po spisku jer je morao otkopavati auto iz snjega XD Point prvi ovdje; kada radis dogovore 4-5 dana unaprijed, prvo pogledaj prognozu. Tokom voznje smo trazili mjesto za neki drift, jer, eto ja uzivam kad auto proklize I uspio sam ga nagovoriti. Treci lik je bio glas razuma a inace je on taj koji vozi svakakav I svakako. Hehe. Point drugi: u random situacijama slusaj lika kojeg inace nikako nebi slusao, vjerojatno je u pravu. Dosli on-site I naravno pitanje je bilo sta ces piti? Ja sam odgovorio pivu, na sto je lik samo rotirao ruku sa upitnim izrazom lica koji je vristao "koju?". Pan, ako nema, karlovacko. Pitao je drugog frenda koji mu je isto dao omni-objasnjavajuci odgovor; pivu. Njega nije se ni trudio pitati dalje. Naravno kroz vecer je tekla ugodna humoristicna konverzacija na temu zena, za koju je bilo kvalificirano samo dvoje ljudi od troje. Sto je doprinosilo humoru. Zesce. Netko, ja ofc, je dosao na ideju da s obzirom da nas sramezljivi prijatelj nikako ne brije prici ikome, da se razdvojimo I imali smo 20 minuta za bilokakav socijalni kontakt I nazad na mjesto di smo bili. Da ne pricam da je to bila zesca vristarija, jer sama pomisao na to da ovaj je sad prisiljen nesto ikako napraviti me uzasno nasmijavala. Rezultat je bio kao I ocekivani, meni je puco k I oso sam si po pice, uocio dvije zauzete osobe, a s obzirom na moj zesci picky-ness nije mi se ulazilo u kontakt sa 99% ekipe tamo, treci lik, koji je uvijek kao bio neki player se vratio sa brojem neke likice, a nas dragi, kome je vecer I posvecena I dalje nije uspio rijec ikome progovoriti :( E I sada ide onaj zanimljivi dio, analiza pristupa. Zakljucili smo da dva od tri pristupa pale, a treci I ne bas. Idemo jedan po jedan. A) Ne-pristup; znaci samo stajanje gdjegod I manjak interakcije, samo objasnjavajuce zasto to bas I ne pali osim ako nemas imidj nekog zesce zanimljivog madafakera koji se ne zamara prilazenjem I zna da je dovoljno badass da se njemu treba prici. Sto taj lik nema. B) Otvoren u-glavu pristup; kazes sto I kako je na naj jednostavniji nacin I ovisno o tome je li likica dozivjela puno ili malo supaka prije tebe ovisi da li ce ti vjerovati ili ne. Jako risky I pali u malom postotku jer je inace previse likova koji koriste pristup; C) Kazes-ono-sto-zeli-cuti pristup; s kojim ja nikako ne funkiconiram, ali nas player lik koristi samo tako. I jedini je koji vecinom otvara bez problema komunikaciju. Valjda je to nesto u zenskama da vole likove koji seru. Mislim, credit tome da ti znas sto zeli cuti jer ja neam pojma... Zanimljivo mi je kako zene pri upoznavanju traze neke kao badass likove I to ali za mj u vezu iste te traze iskrenost I shit like that.. E pa neznam bas. I onda se ekipica nadje zaliti kako samo upoznaju debile. Neke stvari nikada necu shvatiti. Al nakraju sam se dobro proveo I uspio sam u svom boravljenju tamo napraviti par wtf socijalnih situacija kao motanje pljuge kod wc-a I kad me ekipa pita da li cekam na red odgovaranje sa "ne,ne, stojim tu samo da bude cudno" I uletavanje ekipici samo da bi iskomentirao parfem, je eto doslo mi, a izraz lica je neprocjenjiv u tom trenutku :D Ali ajmo mi na zakljucak, koliko god neki pristupi su bolji ili vise efektivni u tom zadanom trenutku, ja dolazim do necega drugoga. A to je volja I zelja ponedinca. C) lik je jedini tamo imao zelje za takvim pizdarijama I u skladu sa tome, dobio ono sto je htio. B) lik nije imao zelje za nekim random encounter-om I naravno da sam dobio ono sto sam htio A) lik ustvari nece nekoga nego samo oce se osjecati slobodnijim u komunikaciji a I po mom iskustvu na komunikaciju bez krajnjeg cilja nitko ne pristaje, jednostavno ne kuze da nemora imati ikakvog ocitog smisla whatsoever... Tako da neznqm koliko sam u pravu oko pristupa, to cu morati pitati pripadnice zenskog roda zasto vecinom prihvacaju C) pristup. A I znam da ljudi nadju nekoga tek kada zele to. Ne prije, ne poslije. Ma krajnji zakljucak je da treba gledati prognozu, slusati ljude kojima inace ne vjerujes, reci ljudima ono sto zele cuti, ne biti pored wca ako nemoras ici I znati koju pivu oces, da bi upoznao nekoga. Izrazite misljenja, zanima me koliko sam fulao. Peas

Broj komentara: 6:

  1. ja sam uvijek za b) pristup. c) mi je bulšit, a a)... pa ne volim mutave ljude...
    p.s. "ne,ne, stojim tu samo da bude cudno" HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

    OdgovoriIzbriši
  2. Kod mene c-pristup pali alarm. Ne volem kada serendaju.
    B-pristup je sasvim OK.
    A-pristup...ja sam inace oblivious tako da ne primjecujem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Eh, super je to al sta kad ekipica vecinom ne kuzi da seru?

    OdgovoriIzbriši
  4. hahahahah i, jel bilo čudno? Cilj postignut? :D
    Što se same teme tiče, nemam baš nešto za reći.. niti baš nešto izlazim, niti mi baš prilaze xD ali glasam za b, sviđa mi se b :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma njima je bilo cudno, ja sam umirao od smijeha XD

      Izbriši
  5. B je ok. I A može biti ako lik ima ono baš baš harizmu i ume da pogleda i flertuje, a ne da bude nadmen i naduven. C je siguran prolaz kod praznoglavih ćurkica, kod normalnih devojaka je tooootalni promašaj, tema za sprdnju i slično :D

    OdgovoriIzbriši