četvrtak, 7. veljače 2013.

Ljubav prema kreaciji

Kako sam naslov kaze, volim kreaciju. Pocelo je od djetinjstva, kada sam provodio sate u obiteljskoj radioni kod bake I dede. Stari me tada, kada sam imao 6, naucio lemiti :D Poceo sam se igrati sa jednostavnim strujnim krugovima, prziti 6 V lampice spajajuci ih na 12V, heheh Kasnije sam naucio od dede malo obrade drva pa sam kombinirao to dvoje u neke pokusaje mini mehanizacije. Kroz srednju skolu, upisao za kuhara, sam ucio o fermentaciji, elektronici I svemu sto mi je omogucavalo proizvoditi stvari koje sam smislio ili su mi se svidjale. Nakon srednje I kratkog zapislenja u struci, nasao sam posao kao zastitar. To sam radio godinu I tri mjeseca. Na tom poslu sam iz dosade, noseci mali laptop, skinuo program za produkciju muzike...nisam mogao ni osnovni ritam sloziti da nekako zvuci...sad, pet god kasnije, ja sam zadovoljan do cega sam dosao. Ali najveca ljubav od svih, a to sam saznao tek u drugom srednje, je kuharstvo. Kroz rad u kuhinji sam upoznao procese I sablone, I kako to biva samnom, postalo mi je pre jednostavno. Bas u tom periodu sam bio I nesto depresivan I kada sam otkrio sta me muci, manjak usmjerenja u zivotu, roknuo sam dvije doze LSD-a I zatvorio se solo u sobu rijesiti taj problem..nemoram ni reci da je bila uvrnuta noc.. Sada vec preko pola godine ucim kemiju, prehrambenu tehniku, nutricionizam I sve sto mi I remotely moze pomoci u kuhinji. Prvih par mjeseci je bilo bez ploda...dok sam nadoknadio sve osnove kemije I drugih pola, o kojima nisam imao pojma, proslo je barem cetiri mjeseca. Ali sada moja kreativnost ima s cime raditi I rezultati se malo po malo pokazuju. Evo, danas sam napravio tekuci jogurt za 45 min koristeci samo logiku I limun :) A to mi je potaknulo novu ideju za lagani desert koju cu podijeliti s vama kada sve tocno izracunam. Sretan sam sto sam zabrijao na nesto sto mi je ionako posao.. Uzivam u tome a jos me I placaju:D Ocekujte jos puno kreacija koje cu podijeliti, jer takav sam, volim stvarati.

1 komentar:

  1. I treba tako ulagati u sebe, nitko to neće umjesto nas :D ajd čekam neki recept da ugnjavim brata da mi napravi :D

    OdgovoriIzbriši