subota, 2. veljače 2013.

Napokon!

Evo danas mi je ponovo dosla zelja i misao koja mi se vuce vec godinama, samo tajming je ovaj put savrsen i nema nicega da me zadrzi. Odluka je pala i sutra mi je vjerojatno dan velikog premisljanja, ili cu mozda i bez misli zadrske, neznam.
Necu nista konkretno reci ali si uzimam prvi po mojim mjerilima pravi godisnji u zivotu :D

Vec su me prozvali ludim, ali takav sam. One koji me u potpunosti razumiju nisam niti do sad sreo pa jbg, i guess i am insane, altho i would rather say unsane.

Sve kazem najkasnije u ponedjeljak, a sve pricam kada se vratim :D

Pozelite mi dobru zabavu i puuunooo srece, Peas dragi moji, love to you all :)

2 komentara:

  1. Y u so mysterious? :D

    Želim ti dobru zabavu i sretno! :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma to u slucaju da se predomislim,
    da sto manje moram pisati ^^

    hvalaa ;)

    OdgovoriIzbriši