utorak, 5. veljače 2013.

Vec nazad, ocekivano :)

U podne je V. dosao po mene, utrpali stvari u auto i nakon jednog zaustavljanja za nabavku, poceli smo se gubiti na cesti i skretanjima prema nekoj random pripizdini u blizini podsuseda. Dosli smo do kraja asfaltirane ceste i rampe sa znakom " Park prirode medvednica". Izasli i krenuli hodati malo u sumu. Odmah smo vidjeli potocice koje nemres fulat i  V, hvala mu, je isao samnom mani dio puta u tenisicama po ovome...





...I nazad....

Spakirao sam stvari i V kao pravi prijetalj koji bez pitanja i cudnih pogleda ostavi prijatelja na rubu sume da si ovaj ide brijat na nespretnog bear grillsa, mi je pozelio srecu.

Nakon negdje pol sata hodanja, zapinjanja po svemu i svacemu, zapinjanja nogom dok si u skoku preko potoka i padanju sa torbom teskom 10kg rukom na trnje i nogom u potok (hahahahah), sam naisao na neku jebenu gradjevinu koja je izgledala najs ali mi se nije svidjelo to sto je znak civilizacije...napustene...polu razrusene.

 Neki dijelovi su me podsjecali na neke napustene komplekse, sto ovaj vjerojatno i je bio...barem napusten....Vidi se da je bilo suncano tako da nemoram pricati da sam se uspio spreznojiti u prvih sat vremena nenormalno, zadihati svoja pusacka pluca i iskasljati se...

 Popeo sam se po brdu pored gradjevine i dosao na malo prijateljski-je raspolozen teren, i nastavio hodati jos deset minuta sjeverno..to je bilo nesto sto mi se svidjalo, vidio sam tragove zeceva i cuo poneku pticu..




 Stao sam na vrhu nekog brdasca, odlozio stvari, dosao do daha i zapalio lulu (kao cist zrak i to), rizle nisam nosio jer bi se sjebale od vlage a jedino mi u sumi bez hrane treba jos i apstinencijska....

Odabrao sam granu i odlucio izraditi long-bow, djubre je bilo vece od mene i kad sam okinuo u prazno zatresla mi se cijela ruka, gotta love that shit...ali sam skuzio da strijelu koja leti ravno nikada necu izraditi tako da mi je sluzio da se oslanjam na njega i pikam teren pred sobom jer je sve bilo prepuno skrivenih lokvi, a trebao sam ostati suh.

Tamo sam nasao savrsen primjer NE JESTIVIH stvari...mislim, vristi iz njih da ne stavljam to u usta ni pod kojim uvijetima.
Nakon jos oko pola sata do 45 minuta hoda, nasao sam neko fora drvo i odlucio da cu se u blizini schillati, pripremiti mjesto za spavanje i naci nekakvu hranu hopefully...



Na sto najebem im se mamice i kukcima glistama, svim bicima koja nisu bila tamo...suma je bila jebeno mrtva...

Cuo sam dijetlica koji me kasnije obletavao na visini od 10-15 metara, i ja sam tog supka mogao samo gladno gledati...najebem mu se svega ;) Nasao sam mjesta gdje su zecevi srali i to mi je dalo malo nade, samo sam prvo ih trebao uociti i skuziti kojim putem prolaze da bi mogao postaviti zamku.



Pocelo se smracivati i za veceru sam imao samo par sjemenki i nekakve klice...i glistu... za to mi se nije isplatilo niti paliti vatru za koju bi potrosio vise kalorija nego sto bi s ovime dobio... tako da sam neke stvari samo skurio upaljacem i gotovo...nije bilo odvrazno koliko sam ocekivao...

Noc....E najebem se majke tome. Osim sto je fino zahladilo, ja vise nisam nista vidio i bio gladan, jer sam pametan krenuo pojevsi mali komadic kruha i neku jabuku, jos pametniji jer sam se uspio vecer prije zapiti...fuck it... Lezao sam zbuksan u vreci i meditirao osluskujuci oko sebe nebih li cuo nekog zeca, jer ipak su nocne zivotinje...suma je bila jakooo tiha. Nakon nekog vremena sam zadrijemao i probudio se za sat vremena, otprilike...pocelo je malo puhati i ja sam se samo jos vise stisnuo u vrecu...Shvatio sam da nemogu nista po tome mraku i odlucio da se u zoru pakiram i vracam . Trebala je doc zora... Kroz noc sam se budio svakih sat dva..u prvim budjenjima sam uspio cuti kako je netko ili nesto u daljini zaklalo divlju svinju (barem mislim da je bila po cvicanju koje ti dojde do kosti), malo sustanja i nista od toga nije doprinosilo mom snu, bilo je sve hladnije i hladnije tako da sam u jednom trenutku obukao jos odjece i totalno se zatvorio u vrecu. Uz to sam sanjao san koji je trajao par sati i probudio se totalno dezorijentiran. Usred noci mi je vjetar uspio sjebati "krov" tako da sam se jos i s time najebavao.


Docekao sam zoru...zahvaljujuci tehnologiji, igrao sam angry birdse 45 min dok nisam docekao da svane jer sam bio izmoren od neugodnih grana na kojima sam lezao i brsljana koji su zuljali.... kada sam vidio nesto...doslovno, nije bio mrak, spakirao sam se i krenuo prema natrag... brze mi je trebalo za spust i lakulo mi je kada sam izasao iz sume...

Slijedilo je probijanje kroz drugu vrstu dzungle...ljude i ta sranja...ali oboruzan smijeskom, zadovoljstvom i sretan jer sam se napokon izglupirao kako sam htio.


Doma je bio tus, neka hrana i eto, pomirujem se da sam tu s vama :P

Ma bilo je jebeno, i sada je isto... samo naj. Uvijek imamo svoja mala nezadovoljstva ali nakon ovog cu se stvarno manje zaliti i vise cu cijeniti sto imam kako god se meni cinilo.


Nadam ste da ste barem dijelomicno uzivali u citanju koiko ja u prozivljavanju.

Peasss!

Broj komentara: 7:

  1. Svaka čast na hrabrosti.. ili ludosti :P
    Ne bih se to usudila sama.. možda s još par toliko ludih, ali sama jok. I što nisi čekao ljepše vrijeme? Suho vrijeme, bez ostataka snijega? Možda bi i koji zeko naišao onda :P
    I glista?? Zezaš ili? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nah, ozbiljan sam :P znas onu, moras sve u zivotu probati :D barem sam to skinuo s popisa.. Moglo je u goroj varijanti ;) ma bas u toj nepogodnosti je fora, ostalo nije hardcore, sljedeci put nosim zracnicu, majke mi...

      Izbriši
    2. I kakvog je okusa? Čikn? :D

      Izbriši
    3. Nikakvog, zaista nepostojeceg, na moju srecu :D teksturom se nemoze pohvaliti...

      Izbriši
  2. fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj, glista, bljaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak :P


    nisi normalan, for real :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam...nitko mi ne vjeruje kad to kazem..
      Meh, znam da necu vise..a I ako jedem fermentirane stvari- koje su hrpa mrtvih mikro gljivica I njihovi ostatci... Ovo se ne cini tako strasno kad bolje promislis :P

      Izbriši
  3. hahahahahaa, hvala ti za ovaj post i za isprobavanje svega što se ja ne bih usudila...tako da sam bezbedno uživala u pustolovini :D
    što se tiče Bera, znala sam ja da to sve kod njega ipak bude previše našminkano u odnosu na realnost :)

    OdgovoriIzbriši